Alla inlägg under september 2012

Av hoppas - 5 september 2012 17:41

Kan inte bli värre eller....Har gått upp minst 10 kg helt i onödan, slutat röka helt i onödan. Inget fick jag för det.

Depp dag, hatar detta jävla skit liv. Önskar att jag bara fick ligga i sängen och göra inget, ända tills på fredag då ultraljudet är.

Av hoppas - 5 september 2012 11:06

ARGDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av hoppas - 5 september 2012 10:58

Tillbaka på jobbet efter migrän, som en helt vanlig dag, som om inget särskillt hade hänt. Inte ens på jobbet går det att låta bli att tänka.

Är allt bara en mardröm. Har jag drömt att jag varit till läkarn, eller??

Är det kroppen eller läkarn som ska fatta hur det faktiskt ligger till.

Vänta och se, det ska vi faktiskt kunna nu efter 3 år. Men lika jobbigt är det varje gång, om inte värre.....

Av hoppas - 5 september 2012 10:54

Ingen huvudvärk idag, men är hemma från jobbet idag med. Tror att alla gravidsymtom är kvar. Vet inte om det mol mer i magen och ryggen idag eller om jag bara inbillar mig. kommer bli sinnes sjuk under de här 10 dagarna. gahhhhh

Jobbigt att inte kunna tänka på nått annat en endaste sekund.

Av hoppas - 5 september 2012 10:40

betyder det inte att jag inte skrivit alls. Utan jag har skrivit dagbok istället. Som jag nu kommer kopiera av. Därför kommer det ett jättehopp bakåt i tiden nu.

Har till och med varit och gjort IVF i Örebro och lyckats

Positivt gravtest 1 april



7v+5dgr Tis


Läkarbesök hos Arne  med vaginalt ultraljud. Förväntade att jag skulle få fälla en glädjens tår, men raka motsatsen. Inga hjärtljud, kan bero på att det är för tidigt än eller att embryot har slutat växa. Kras, kras, kras tomt. Arne var åtminstone lite positiv att embryot ev har vilat under tillväxten och stannat lite i växten och att det behöver inte vara någon fara, men att det senare kan visa sig i missfall. Om 10 dgr ska jag tillbaka om inget annat skett. Stör mig att barnmorskans kommentar Det är alltid tråkigt när sånt här händer, men nu vet du iallafall att du kan bli gravid. Kärring.

Denna dag bör

jade med huvudvärk och resulterade i migrän. Trdodde inte dagen kunde bli värre men men...





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards